google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Ιωάννης Σάκκουλας: Η θέση του για τον Δήμο Τριφυλίας ως υποψήφιος

Ιωάννης Σάκκουλας: Η θέση του για τον Δήμο Τριφυλίας ως υποψήφιος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος: Σάκκουλας Ιωάννης του Δημητρίου
Συνδυασμος: «Η Τριφυλία αλλάΖΕΙ»
Υποψήφιος Δήμαρχος: Ευστάθιος Ανδρινόπουλος
Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Φιλιατρά Μεσσηνίας, τελείωσα αριστεύσας το Λύκειο Φιλιατρών το 1985 και εισήχθην στο  τμήμα Μαθηματικών του πανεπιστημίου  Πατρών με υποτροφία.
Ασχολήθηκα επί δεκαετία με την φροντιστηριακή εκπαίδευση και από το έτος 2000 ύστερα από επιτυχή διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εργάζομαι ως καθηγητής Μαθηματικών στη Β/θμια Εκπ/ση. Είμαι διευθυντής στο Ειδικό σχολείο, ΕΕΕΕΚ Φιλιατρών.
Έχω υπηρετήσει επί σειρά ετών  στο πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό  όργανο των καθηγητών (Β ΕΛΜΕ Μεσσηνίας) και είμαι ταμίας στον εκπολιτιστικό-εξωραϊστικό  σύλλογο Αγ. Γεωργίου Φιλιατρών, «Ο Λελώνης».
Είμαι συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών και λογοτεχνίας, έχω δημοσιεύσει άρθρα στο έντυπο τύπο  και στο διαδίκτυο.Είμαι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.
Στοιχεία επικοινωνίας
Ταχ.Διευθυνση : Λελώνη 9 ,Φιλιατρά Μεσσηνίας ΤΚ 24300
Αρ.τηλ: 27610 33313, κινητό:  6947 829015
E-Mail: sakkoulas@sch.gr
 Η θέση μου για τον Δήμο
«Ο δήμος είναι η ηγέτιδα μονάδα κάθε κοινωνίας, είναι υπεύθυνος για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών του πολίτη και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής. Το παρελθόν ας είναι πρότυπο για  μίμηση αλλά και για αποφυγή λαθών, που όλοι μας έχουμε διαπιστώσει στην πράξη.Ας κτίσουμε ένα μέλλον, με αξιοκρατία, διαφάνεια, χωρίς ρουσφέτια και εξυπηρετήσεις ημετέρων.Στόχος είναι η λειτουργία Δημοτικής Διοίκησης που να αντιμετωπίζει ισότιμα το πρόβλημα κάθε πολίτη και να εμπνέει σεβασμό.Ζητάμε τη στήριξη σας για  να πετύχουμε ένα καλύτερο αύριο, να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας, να βάλουμε στόχους και να τους προσεγγίσουμε, να κάνουμε πράξη αυτό που πιστεύουμε.Ν’ αφήσουμε στην άκρη το  προσωπικό κέρδος, ν’ αγωνιστούμε για το κοινό  όφελος γιατί όταν απολαμβάνουν όλοι τους καρπούς της προσπάθειας μας, θα ’ναι πετυχημένη  η δράση μας».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη