google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Σε κινητοποιήσεις οι εκπαιδευτικοί της Β ΕΛΜΕ

Σε κινητοποιήσεις οι εκπαιδευτικοί της Β ΕΛΜΕ

Συνέντευξη τύπου με θέμα την εκπαίδευση και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών παραχώρησαν σήμερα το απόγευμα ο πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας παντελής Μπαζάνος και ο Γενικός Γραμματέας της Β' ΕΛΜΕ Μεσσηνίας Δημήτρης Στυλιανός. Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Β' ΕΛΜΕ κ. Παντελής Μπαζάνος είπε ότι σε μια περίοδο που η επίθεση ενάντια στα λαϊκά στρώματα και τις κατακτήσεις τους βρίσκεται στο αποκορύφωμά της επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας ότι επιδιώκεται η διάλυση του δημόσιου σχολείου.
 Και τόνισε ότι τα σχολεία δεν έχουν χρήματα να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες όπως είναι η θέρμανση οι λογαριασμοί ρεύματος γραφική ύλη κλπ. Η εκπαιδευτική κοινότητα με την ψήφιση του 3ου μνημονίου, (ν. 4093/12) δέχεται ενα ακόμα μεγάλο πλήγμα στα εργασιακά, μισθολογικά, συντάξεις και ασφαλιστικά προκειμένου να υποβιβαστεί ακόμα περισσότερο η ζωή μας, ανέφερε ο κ. Μπαζάνος. H επίθεση που γίνεται στο δημόσιο σχολείο προκειμένου να υποβαθμιστεί συμβαδίζει με την επίθεση που δέχονται οι εκπαιδευτικοί που το στηρίζουν προσπαθώντας η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο να κρύψουν τις ευθύνες που έχουν για την διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας της Β' ΕΛΜΕ Μεσσηνίας Δημήτρης Στυλιανός, είπε ότι στην Ελλάδα του 2013 υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν και μετακινούνται ακόμα και σε 6 σχολεία και από το ένα χωριό στο άλλο διανύοντας ατέλειωτα χιλιόμετρα. όταν στις περισσότερες χώρες τείνουν να μειώνουν τον εβδομαδιαίο διδακτικό χρόνο των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναφέρθηκε στον Ευρωπαίκό μέσο όρο των διδακτικών ωρών ανα εβδομάδα λέγοντας ότι για το Γυμνάσιο είναι 19,1 για το γυμνάσιο και για το Λύκειο 18,4. Στην Ελλάδα είναι στο 18,5. Για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων ο κ. Στυλιανός τόνισε ότι η ηγεσία του Υπ. Παιδείας σχεδιάζει να προχωρήσει σε ένα νέο κύμα συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων. Για να ακυρώσουμε τα σχέδια του Υπ. Παιδείας θα πρέπει να προχωρήσουμε σε συντονισμένες κινητοποιήσεις μαζί με τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και φορείς της Αυτοδιοίκησης με αίτημα να μην κλείσουν σχολεία και γενικότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Για τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών είπε ότι στην περίοδο αυτή προωθείται για υπογραφή το Π.Δ. για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Με τις ρυθμίσεις του σχεδίου που έχει δοθεί στη δημοσιότητα είναι πλέον πασιφανές το μέγεθος του κινδύνου για το επίπεδο διαβίωσής μας, για την επαγγελματική μας υπόσταση και αξιοπρέπεια και για την ποιότητα της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι στόχοι της κυβέρνησης είναι σαφείς: • Να επιβάλει ένα καθεστώς χειραγώγησης, ιδεολογικής πειθάρχησης, υποταγής και εκφοβισμού, σε συνθήκες εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης των εκπαιδευτικών, • Να αποκρύψει τη βαριά ευθύνη της εξουσίας για τη δραματική κατάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης και να μεταθέσει το βάρος της στις πλάτες των εκπαιδευτικών, • Να χρησιμοποιήσει την αξιολόγηση για να δικαιολογήσει την απόλυση χιλιάδων εργαζομένων, • Να διαλύσει ότι έχει απομείνει από τις εργασιακές μας σχέσεις, επιβάλλοντας τη μισθολογική και υπηρεσιακή μας καθήλωση, την αυστηροποίηση του πειθαρχικού πλαισίου και τελικά την κατάργηση της μονιμότητας, • Να προωθήσει περαιτέρω την ιδιωτικοποίηση στην εκπαίδευση. Η Αντιπρόεδρος του Συλλόγου εκπαιδευτικών Α' Βάθμιας εκπαίδευσης Τριφυλίας Δέσποινα Στυλιανού είπε ότι η κοινή παρουσία των δύο συλλόγων δείχνει ότι η εκπαίδευση είναι μία και αδιαίρετη. ΔΟΕ & ΟΛΜΕ παλεύουν μαζί. Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές βιώνουν την ίδια σκληρή πραγματικότητα. Η χώρα μας βιώνει μια πρωτόγνωρη κρίση και είναι πραγματικότητα η τραγική κατάσταση που έχει βρεθεί ο εκπ/κός από τα συνεχή βάρβαρα μνημονιακά μέτρα που έχουν απαξιώσει το ελληνικό σχολείο και έχουν υποχρεώσει τους Έλληνες εκπ/κούς να βιώνουν πρωτόγνωρες οικονομικές καταστάσεις. Αναδιάρθρωση της εκπ/σης δε γίνεται με αύξηση ωραρίου, μείωση μισθών και κονδυλίων,έλλειψη οράματος, κόψιμο επιμορφώσεων και αξιολόγηση με ποσοστώσεις, ανεξαρτήτως των ικανοτήτων μας. Ο διάλογος με το υπουργείο Παιδείας είναι πάντα στη βάση προειλημμένων αποφάσεων. Γίνεται διάλογος για εμάς, χωρίς εμάς. Για την εκπ/ση, χωρίς την εκπ/ση. Οι εκπ/κοί δε λένε ΟΧΙ άκριτα σε όλα. Δεν αρνούνται την αξιολόγηση. Λέμε ΝΑΙ όμως σε μια αξιολόγηση με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια και τελικό στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπ/κού έργου. Αρνούμαστε τη σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική προαγωγή και τις απολύσεις και τον καθορισμό συγκεκριμένων ποσοστώσεων στις προαγωγές που στόχο έχουν τη μη εξέλιξη μεγάλου αριθμού εκπ/κών, ανεξάρτητα από την απόδοσή τους. Λέμε ΟΧΙ στις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, γιατί "όπου κλείνει ένα σχολείο, ανοίγει μια φυλακή.
Με πληροφορίες από το filiatranews.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη