google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Περιμένοντας μάταια τα...τρένα που φύγαν στον ΟΣΕ Κυπαρισσίας

Περιμένοντας μάταια τα...τρένα που φύγαν στον ΟΣΕ Κυπαρισσίας

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ...τους ταξιδιώτες θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος του ρεπορτάζ αλλά μάλλον θα μιλήσουμε για τους σύγχρονους...Βαρβάρους που φρόντισαν να αποδείξουν πόσο πίσω είμαστε στην χώρα μας!
Μάταια περίμεναν το τρένο να ακουστεί ξανά στον τερματικό σταθμό της Κυπαρισσίας οι κάτοικοι και φορείς που συγκεντρώθηκαν περισσότερο από 2 ώρες καθώς η αυτοκινητάμαξα ήρθε στο Καλονερό με προοπτική να αλλάξει κατεύθυνση αλλά τελικά δεν συνέχισε το ταξίδι της καθώς στις διαβάσεις του τρένου κυρίως κοντά στη περιοχή του Κοιμητηρίου Αγίου Γεωργίου είχαν φράξει από χαλίκι και μπετόν για να...περάσουν τα φορτηγά με αποτέλεσμα να καλύπτεται η σιδηροδρομική γραμμή. Τουλάχιστον να υπήρχαν εθελοντές να το καθαρίσουν όπως συνέβη στη Καλαμάτα.
ΣΚΗΝΗ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ...ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ
Στον τερματικό σταθμό γύριζε την ταινία του ο Νίκος Καλογερόπουλος με θέμα 'Σινεμά τα Τρένα' όπως αποκάλυψε σε ερώτηση του Ράδιο Κυπαρισσία 936, ενώ ο Δήμαρχος Τριφυλίας κ. Κόλλιας την έκανε...μόλις πληροφορήθηκε από έγκυρες πηγές ότι το τρένο δεν θα σφυρίξει στη πόλη! Όμως έδωσε την υπόσχεση ότι θα επανέλθει ευχόμενος καλή δύναμη στον συντοπίτη μας ηθοποιό και δημιουργό προσθέτοντας ότι το τρένο θα δώσει ζωή και ο 'Δήμος μπορεί να θέσει τις βάσεις για να επανεξεταστεί η συνεργασία του με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αξιοποίηση του σταθμού'. Παρών η πολιτευτής κα Μπέσσυ Πλέτσα, φίλοι του σιδηροδρόμου και πολίτες που ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη εκδρομή καθώς ε΄χιαν έτοιμα τα βάγια για την υποδοχή ενώ σε ρόλο...Σταθμάρχη θα ήταν ο Νίκος Καλογερόπουλος φέρνοντας τις αναμνήσεις μιας άλλης εποχής...
ΣΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΙΑ
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Αθήνας, Σπύρος Νικολόπουλος, από το Καλονερό εξήγησε ότι στο δίκτυο της Πελοποννήσου εκτός από το ενδιαφέρον εδρεύει μια επένδυση που ανέρχεται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στα 250.000.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται και η ακίνητη περιουσία. Εκτίμησε ότι τα λόγια περιττεύουν από τους αρμόδιους εδώ και καιρό καταγγέλοντας ότι δεν καταβάλλεται καμία προσπάθεια ώστε να αξιοποιηθεί αυτή η επένδυση που έχει γίνει. Ο κ. Νικολόπουλος επανέλαβε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου και οι τρεις μεγάλοι Δήμοι πρέπει να πιέσουν ώστε να καθοριστούν τακτικά τουριστικά δρομολόγια στο δίκτυο της Πελοποννήσου. Ανέφερε ότι αυτά σε πρώτη φάση μπορούν να είναι δύο ή έστω ένα το μήνα. Όπως τόνισε, όταν οι φίλοι του σιδηροδρόμου πληροφορηθούν ότι υπάρχουν τέτοια τακτικά δρομολόγια, αυτά θα αρχίσουν να έχουν κίνηση, θα ενδιαφερθούν οπωσδήποτε φίλοι του σιδηροδρόμου και από το εξωτερικό.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη